26 Aralık 2008 Cuma

[Alanis Morissette] > An Emotion Away Turkce cevirisi sarki sozleri

"An Emotion Away"

I had high expectations
-yüksek beklentilerim vardı
It's something I could not compromise
-uzlaşamadığım bazı şeyler
And when I saw you I wasn't ready
-ve seni gördüğümde hazır değildim
It completely took my heart by surprise
-beni hayrete düşürerek tamamen kalbimi aldı

Who...And when I think of the time I med you
-kim�ve benim seni karşıladığım zamanı düşündüğüm zaman
The situation looked harmless
-mevki zararsız görünüyordu
It wasn't long before I got confused enough
-uzun değildi ben yeteri kadar karışmadan önce
And soon I realized that your...
-ve biraz sonra anladım senin�

[NAKARAT]
Love is just an emotion away
-aşk sadece uzaklarda bir duygudur
I know it's gonna get to you
-onun seni alacağını biliyorum
Love will be only a moment away
-aşk sadece bir dakika uzakta olacak
A moment away you know it's true
-bir dakika uzakta doğru olduğunu biliyorsun

Lately the way I'm feeling
-son zamanlarda hissettiğim yol
It's something I could never have planned
-bazı şeyleri hiç planlamamıştım

I knew that one day I'd find a love thing
-birgün aşk nesnesini bulacağımı bildim
Now I'll never stop believing in chance
-şimdi asla şansa inanmayı kesmeyeceğim

I put my heart on a shelf forever
-şimdi kalbimi rafa kaldırdım
I never thought I would find you
-hiç beni bulacağını düşünmedim
I didn't know any better baby
-daha iyisini bilmedim bebeğim
But then I realized that your...
--ve biraz sonra anladım senin�

[NAKARAT]

Hiç yorum yok: